| Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν καθιερώνουν την επωνυμία της εταιρείας τους και αυξάνουν το μερίδιο τους στην αγορά |
| Η συμμετοχή σε μια εμπορική έκθεση ενισχύει το εμπορικό τμήμα της επιχείρησης αυξάνοντας το ποσοστό των πωλήσεων. |
| Οι Εκθέτες καταγράφουν στο περίπτερό τους τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών τους και πραγματοποιούν εμπορικές συναλλαγές με αγοραστές και συναδέλφους εκθέτες |
| Οι Εκθέτες έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν συμφωνίες με τους πελάτες, να κάνουν προσφορές, να διανείμουν στους επισκέπτες χρήσιμο έντυπο υλικό, δείγματα, έξυπνα δώρα κ.ο.κ. |
| Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για εξαγωγές επωφελούνται από τη γνωριμία με εμπορικούς επισκέπτες από το εξωτερικό |
| Ανάπτυξη έντονης εμπορικής αλληλεπίδρασης μεταξύ εκθετών και πελατών σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάτω από την ίδια στέγη |
| Ισότιμη αξιοποίηση από εκθέτες και πελάτες του «ουδέτερου εδάφους» της έκθεσης |
| Οι επιχειρήσεις συναντούν παλιούς πελάτες και γνωρίζουν καινούριους |
| Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να συναντήσουν κατ’ ιδίαν πελάτες που είτε είχαν χρόνια να τους δουν, είτε τους γνωρίζουν μόνο τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά |
| Οι Εκθέτες έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με πελάτες «πρόσωπο με πρόσωπο» |
| Οι Εκθέτες παρουσιάζουν απευθείας στους εν δυνάμει πελάτες τα προϊόντα τους – «πρόσωπο με προϊόν» |
| Η εμπορική έκθεση αποτελεί μια άριστη πλατφόρμα για δημόσιες σχέσεις και άνοιγμα νέων προϊοντικών και γεωγραφικών αγορών |
| Η συμμετοχή στην Έκθεση δίνει την ευκαιρία στις εταιρείεςνα παρουσιάσουν νέα προϊόντα, νέες τεχνολογίες, νέες υπηρεσίες, νέες αντιπροσωπείες, νέες συνεργασίες, νέα εργοστάσια, νέα υποκαταστήματα κ.ο.κ. |
| Η Έκθεση είναι μια ευκαιρία προκειμένου οι επιχειρήσεις να γιορτάσουν μια σημαντική γι’ αυτούς επέτειο (παράδειγμα: τα χρόνια λειτουργίας, το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος) |
| Η συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις προσδίδει κύρος στην επιχείρηση καθώς δίνουν το παρών μεγάλες εταιρείες και καθοδηγητές της αγοράς |
| Οι Εκθέτες ενημερώνονται για τις τάσεις της αγοράς και για τις δράσεις του ανταγωνισμού |
| Οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι η συμμετοχή σε μια εμπορική έκθεση είναι το καλύτερο εργαλείο προβολής τους |
| Οι Εκθέτες προωθούν και παρουσιάζουν την εικόνα της εταιρείας στους πελάτες – «πρόσωπο με εταιρεία» |
| Οι εκθέτες επωφελούνται και από το πρόγραμμα προβολής και από το marketing της διοργανώτριας εταιρείας |
| Συμμετέχουν συχνά μικρομεσαίες επιχειρήσεις , οι οποίες δεν διαθέτουν άλλα επαρκή μέσα διαφήμισης, προώθησης και πωλήσεων |
| Μοιράζονται το κόστος προβολής και διαφήμισης της εταιρείας τους με όλους τους άλλους εκθέτες |
| Αποκτούν χρήσιμη και μεγάλη εμπειρία όσοι δεν έχουν ξανασυμμετάσχει σε εμπορική έκθεση |